BBQ?

Emily & jag snacka om att ha bbq & chill nästa helg i PA! Hon ska ta dit en massa av hennes vänner! Så då tänkte jag om någon om mina vänner vill joina oss? Rutha & hennes vän ska med :D Hoppas på att Liz också ska med ;) Så Jenny, Sofie, Sabina Emma & Lotta vill ni med? Kommer att ta en bil från Hoboken & jag har plats för sju stycken! Hoppas på att det blir fint väder för att vi vill till beachen & poolen :) Från och med Söndag så kommer jag jobba i Hoboken i två veckor så sommarhuset kommer va tomt i två helger! Man måste ju passa på då :P

Enligt Emily då va det här en bra grej att blogga om, men jag vill inte ens tänka på det hahah! Vi va på en pub igår & då kommer en gammal gubbe & snackar med mej! Fråga en massa frågor & jag svara kort för att jag ville bli av me han! Från ingenstans så frågor han om han får kyssa mej & jag ba hell nah! Så står han där & stirrar hur obekvämt som helst! & efter nåra minuter släpper han en bomb! & Emily ba...prutta du? Han ba yeaa...i min ålder så går det inte & stoppa! IUUUUU ville bara döö! Blev till slut av me gubben när jag berätta att min pojkvän va på väg att hämta upp mej hahah! Nu kommer Em bli glad för att jag bloggat om det här hahah!

Idag körde jag till Hoboken med två av mina äldsta boys! De skulle på baseball game med deras pappa! Imorgon på morgonen så ska jag bara fixa frukost sen åker de iväg till PA igen! Ledig i tre dagar igen yeeey! Kommer nog dra till Brooklyn på kvällen! På dagen måste jag fixa present till min treåring som nyss fyllt år :) Fest blir det på Måndag!

Vad tråkig min blogg måste vara! Bara text! Ska bättra på med bilder I promise :P

Sweet dreamz...HuGz F!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0