Canada....NOT!

Snacka med tjejerna nyss & de är på väg dit nu! Jag vill oxå! Vi har inte träffats på två helger & det känns konstigt :S Har annars spenderat varje helg med de sen jag kom hit! Hoppas ni har det bäst tjejer! Planerna för denna helg blir chilla hemma hos mej ikväll med vin & gott...mysigt när det regnar ute :) & imorn blir det Sofias B-day party, med först middag i Hoboken & sen vidare ut till NYC för dance! Imorgon händer det nått kul på Brooklyn Museum som jag vill oxå gå på, men kan inte! Rutha ha det så kul där & förhoppningsvis så går vi nästa månad ;) Varför ska allt kul hända på en gång? Önskar att jag kunde dela mej på tre den här helgen, eller fyra, vill även vara i CT :P Igår fick jag förresten meddelande från min promoter om att Fabolous skulle komma till Mansion! Typiskt att man inte va i stan då, men det gör ju inget...fick ju se han på Urban Cruise några år sen hihi! Trevlig helg på alla därhemma! HuGz n´ KiZzez!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig Feben!!!

2009-08-03 @ 15:17:58
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0