Canada....Yeah!

Om exakt två veckor ska jag till Canada! Jag fick reda på att jag ska vara ledig när jag är där! Vad ska jag göra? Känner ingen där! Jag får ju umgås med familjen om jag vill, men det skulle vara roligare att åka in till Toronto typ! Ringde till och med mamma & fråga om vi har släkt där, någon i min ålder, men det hade vi såklart inte! Ok jag ska inte klaga, tydligen ska det finnas pool där vi ska bo så jag får hoppas på fint väder istället! Ringde mitt jobb idag & fick tag på Mirre! Saknar & jobba med henne & det va nice & få snacka lite ;) Måste bara berätta om vad en av mina boys sa idag! Do u know why 6 is afraid of 7? Im like no! beacuse 7 8 9 hahah tyckte den va skitbra hihihi! Nu har min falafelrulle kommit! Gotta go! PeAcE!


Kommentarer
Postat av: $elmoOOooOOO

Bäääästa skämtet..hahah

fett söööt unge

2009-08-20 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0