Chillaxing!

Helgen har varit skön! Nu har jag verkligen vilat ut! Sovit som jag ska! Det är första helgen jag inte lämnat Hoboken sen jag kom! Nu är jag redo för en ny vecka me kidsen :) Fick ett meddelande av min promoter en stund sen! Rihanna kommer till Cain ikväll & Lil Wayne till Tenjune! Förstå på en Söndag! Inte alls kul :S Jag som vill se de :S Man får ju inte allt som man vill :P Får hoppas på att det kommer bra kändisar typ nästa helg då det blir fest igen :P
Den här helgen har jag hunnit städat i mitt rum oxå :) Jag hitta ett visitkort som jag fick av en man! Fick den nog över en månad sen när jag vänta på Sofie utanför Pennstation & hennes tåg var försenat! Vänta en halvtimme & det hände så mycket just den halvtimmen! Trodde att den här mannen va nån PIMP eller nått! Han vill tydligen göra mej till en star hahah, vilket han trodde att jag redan va först! Gå in på hemsidan & kolla om ni har lust! www.goldheartusa.com  Time to go! XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenny

Febiiis. Vi ses i helgen vaa? :)

Pusskram

2009-08-25 @ 02:36:37
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0