Friday night!

Jag jobbar just nu & det är så skönt! Barnen sover & jag bara chillar här ;) Hade världens mysstund me de en timme sen! De är så underbara pojkar! Eftersom jag jobbar kväll idag så va jag ledig mellan 2-7pm! Jag gick då & fixa mitt Social Security Card, efter hundra år haha! Det kommer hem om ca 2 veckor & då kan jag äntligen fixa mej ett bankomatkort! Hatar & gå runt med cash! Sen åkte jag iväg till Jersey city till mallen där! Jag fick me mej 3 klänningar, 1 linne & 2 tights med mej hem :S Längesen jag shoppa så mycket :P Höstkollektionen börja komma in lite smått i butikerna har jag märkt! Lite senare än i Swe, men kan bero på att det är varmt fram tills oktober här har man hört :) De här med sparandet går inte så bra för mej :S Undra om jag någonsin kommer kunna åka iväg nånstans :P   

Veckan har spenderats i Hoboken! De två äldsta har haft tennis camp på förmiddan så har bara haft de två minsta då! Finns inte så mycket annat att göra här än att gå till parken eller ha playdates! Säger bara ett ord om vädret här HUMIDITY! Önskar bara att jag va i Poconos så man kunde chilla vid poolen! Men jag gillar kvällarna här för det är här kompisarna är!

Har ni hört om flygkrashen mellan Jerzy & NY? Sjukt att jag inte hörde det för jag va hemma då! Ok...jag sov faktiskt tolv på dagen :P Kom hem ganska tidigt på morgonen från Brooklyn! Men brukar ju alltid ta en promenad eller bara softa vid hudson river & den här veckan har det vart fullt med nyhetsbilar & my favourite spot är avstängd! Där har de sänt nyheterna hela veckan!
Här kommer lite bilder!!



Have a great weekend! xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0