Msn konversation ;)

Jag har precis chattat med en vän som ställde roliga frågor! Här får ni se ;) Min vän = M & jag är F


M: har du fisit framför en snubbe nångång

M: har fisit i klassrummet?

M: har du fisit i bion nångång

F: va e det me dej & dina fisar??

F: Haha naaah gör inte sånt in public, I´m a Lady ;)

M: har du vart så full att du ramlat in public

F: jag har inte ramlat för att jag e full, men jag har ramlat

F: kommer du inte ihåg, nån putta på mej när vi va på bmb

M: just ja hahaha

M: har din klacka gått sönder så du ramlat

F: nej

M: har du nångång sagt åt en tjej typ hennes kläder passar men du tycker verkligen inte det

F: nej, inte ens när jag jobbar, för ärlig för en försäljare hahah

M: hahahha

M: haru ljugit för mamma nångång att du e hemma hos en kompis men du e ute och träffar en kille

F: yea :S när jag va yngre hahah

M: har du kysst en tjej?

F: Nope

M: smög du i i killarnas omklädningsrum när du va liten

F: nej, men de smög in i våran varje gång vi hade gympa

M: har du nångång frstorat dina bröst me inlägg eller pappar eller nå sånt..duvet som liten

M: eller vadå som liten sånt kaske händr idag oxo

F: hahah nej, har alltid velat ha mindre bröst än vad jag har

M: haha varför?

F: Vet inte, tycker det e finare J

M: har du kommenterat en tjej vikt så hon hört d

F: neej....orka kommentera sån

F: det är inte som om jag är perfekt

M: har du fantiserat om en lärare

F: iuuuuu, du har inte sett mina lärare hahah

M: har du kissat på dig under dina sista tio år

F: nope

M: har du snattat nångång

F: yea, när jag va liten

F: en äldre kompis vi hade lura oss...hon ba..gå in i affären....ta lite godis, stoppa i fickorna så är det bara & komma ut, de kommer inte säga nått

F: hon stod utanför & vänta & vi gjorde det hahah

M: amatörer

F: haha inte bara det, hon fick oss & röka också

F: vi fick inte umgås me henne av mamma hahah


Nej nu är det dags & sova lite!

Natti natt på er alla! Kizzez!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0