Questions!

HUR?

svarar du I telefonen: hello

gör du när du är kär i fel person: förtränger känslorna

tycker du om gul-bil-leken: hate it

mycket pengar har du i plånboken just nu: 370 dollar & en massa mynt som jag inte orkar räkna :P

mycket är klockan: 09:08pm

många kontakter har du på msn: 191

fick du detta test: från min väns blogg

spenderar du en regning dag bäst: movie night eller day :P


VEM?

Pratar du med på msn just nu: Amanuel & Jenny

Ringde dej senast: La´Marcos

Pussa dej senast: My boy nr 3 J

Hade du sex med senast: ERROR

Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen

Saknar du mest just nu: My family

Är din bästa vän av samma kön: Yupp

Är din bästa vän av motsatta kön: har en bästa killkompis också ;)

Är ditt 10:e sms ifrån: Mack (min promoter)

Ska du träffa imorgon: Sofia ;)

Umgicks du med senast: Sofia haha

Sov du med senast: ERROR


JA & NEJ-FRÅGOR

Har du

Cyklat utan händerna: Ja

Gråtit en hel natt: Ja

Druckit så du spytt: Ja

Åkt vattenskidor: Nej

Åkt rullstol: Ja

Gjort en bakåtkullerbytta: Ja

Köpt lösgodis över 50kr: Ja

Haft träningsvärk: Ja

Önskat att du var det andra könet: Ja

Velat vara ett djur: Nej

Tänkt dej en kompis i rosa kanindräkt: Nej

Tyckt Harry Potter är bra: Nej

Hatat choklad: Nej


VEM

Är i rummet med dej: Me myself and I

Fick du senast sms av: La´Marcos

Tänker du på nu: när blir jag klar med de här frågorna :P

Pratade du senast i telefon med: Rutha

Hus var du senast i: Benjamins

Sa du senast "jag älskar dej" till: don´t remember   

Önskar du var med dig just nu: My baby

Är din favoritsläkting: alla är mina favoriter ;)

I din skola går dej på nerverna: Går inte i skolan just nu!


VAR

Går du i skolan: Går ej i skolan just nu, men snart Long Island University & Silver Bay!

Är din telefon: På min säng

Är din mamma: Hemma & sover

Sover du: I min sköna säng

Handlar du mest:  H&M & F21

Fick du tag i tröjan du har på dej: Linnet jag har på mej är från H&M

Åkte du senast bil: I Söndags

I ditt rum är du: I sängen


VAD

Åt du senast: choklad

Drack du senast: vatten

Är det för färg på dina byxor: Har kjol på mej & den är svart

Är den närmaste saken som är blå: Min filt

Gillar du mest med skolan: Känslan efter en tentamen

Har du på fötterna: Nada

Är din favoritfärg: Rosa

Vilken film såg du senast: Love for sale eller såg ej hela, District 9 kanske jag ska säga

Hör du på just nu: Sean Paul & Estelle - Come over


HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat  i mer än tre minuter: Yupp

Sovit i en annan säng: Yeah

Hånglat på en bro: Nah

 Hånglat i skogen: Nope

Tyckt att din kusin är het: iuuu

Sovit naken: Yea

Kört över hastighetsgränsen: Många kommer inte att tro mej, men JA haha

Hånglat med en främling: Faktiskt inte

Älskar eller saknar någon nu: 4 sure


SAKER OM DEJ SJÄLV:

•1.       Är du singel: Yes

•2.       Är du lycklig: Väldigt lycklig

•3.       Är du uttråkad: Not really

•4.       Är du ledsen: Nej

•5.       Är du italienare: Nej

•6.       Är du cooling: Alltid ;)


SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

•1.       Tror du på kärleken vid första ögonkastet: YES

•2.       Har du någon gång blivit sårad: Yea

•3.       Har du någonsin tänkt på samma kille flera ggr under samma natt: Yes

•4.       Har du gillat en kille utan att berättat det för honom: Yupp

•5.       Gillar du någon just nu: Yes I do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0