Weekend

Hade en kort helg denna gång! Eller kort & kort! Ska vara glad att jag är ledig både Lördag & Söndag, men de senaste har jag vart ledig även fredagen! På Lördagen va jag på B-day party! Jag hade så kul :) Bra musik hela kvällen & för första gången sen jag kom hit så dansa jag i timmar! Skönt & inte ha high heelz :D Klubben Touch är faktiskt en klubb som jag tror att mina girls from swe skulle gilla! Hoppas på det! Ska dra dit de i alla fall hihih! 

Söndagen blev en recovering day för min del! Ganska skönt med tanke på att det regna hela dagen! Jag kollade totalt på tre filmer! I just love BET (Black Entertainment) En sån kanal skulle inte skada att ha i Sverige! Hade BET funnits i swe så hade de inte behövt visa alla black movies på nätterna typ en gång i veckan, när alla vill SOVA! Vissa vet precis vad jag snackar om, andra inte! Vill ni veta så är det bara att fråga ;) 





Birthday girl Sofia!



Film nr 1; Waiting to exhale



Film nr 2; The Color Purple



Film nr 3! Diary of a Mad Black Women

De här filmerna gick från 2pm-10:30pm  SOOOO NICEEEE!!!

Mad love from me 2 u!
 


Kommentarer
Postat av: Amanuel

hahah klooockren!!! ska ringa in till SVT och kolla ifall dom kan köpa in rättigheterna till BET så vi blir glada:D

2009-08-05 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0