What a day!

Idag har jag nog haft den tuffaste dagen sen jag kom hit! Im exhausted! Det har hänt så mycket idag så jag orkar inte ens ta upp det! Min hostmom har vart så underbar! Hon ba vissa dagar vill jag oxå försvinna så jag förstår hur du känner just nu! Snälla lämna inte oss...hihi! Såhär kommer det inte vara resten av året! Skolan börjar snart då har du bara en av pojkarna! Hon har verkligen fått mej att må bra! En stund sen kom hon & knacka på min dörr! När jag öppna så står hon med ett glas vin & säger att "jag tror att det här skulle sitta bra just nu"!  Får man va så underbar? Jag har det bra just nu! HuGz F! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

aaaah vilken lyx du har Feben!

Jag ar svundsjuk!

Njut! :)

massa kramar!

2009-08-21 @ 21:53:40
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0