Bästa dagen!

Idag har jag jobbat 13h! Trodde det skulle bli en jobbig dag, men inte alls! Vakna sent idag, efter en skön natt med värme i mitt rum ;) Började 10! En halvtimme efter så la jag bebisen för hans nap! En timme efter va jag tvungen & väcka stackarn för att vi skulle hämta tre åringen från skolan. När vi kom hem fixa jag lunch & vid 12 så gick tre åringen för hans nap ;) Vid 1 så va bebisen så trött så han fick en andra nap idag pga att avbröt den första! Ledig i två timmar! Mys i soffan med TVn på! Vid tre skulle jag hämta 7 åringen i skolan, men eftersom de sov så ringde jag skolan & satte han på after school! Läxan fixa han där & mamman hämta upp han senare! Vid fyra kom my girl Sofia med hennes kid & vi satt i playroom & snacka medans barnen lekte! Runt 5 va det dags att mata små barnen! Vid halv sex kom mamman med 6 åringen som vart på playdate! 6pm va det dags att hoppa in i duschen för killarna & vid halv sju låg de i sängen! Sen har jag bara softat hela kvällen! Underbart! Redo för imorn då det är dags för min efterlängtade match! Jobbar 7h sen in till NYC som jag saknat så mycket! Två veckor sen sist! BTW 7 månader sen så satt jag i Mados bil på E18 på väg till Arlanda! Det bästa är att jag chattar med han nu & berättar hihi! Nu borde jag sova, eller först paradise kom jag på sen sova! Goodnite!


Kommentarer
Postat av: amanuel

lägg upp BILDER från nba matchen!!!

2009-12-20 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0