Cookout at the beach!

Solen sken, barnen lekte & mammorna & nannys snacka en massa gossip & drack öl & vin :P Det händer varje Tisdag här and I´m lovin it! 

Har visst inte skrivit om helgen! Inga bilder tyvärr! Men jag fick se JD precis som jag ville :P Fick råd av några kompisar att dra för att det är väl inte varje dag jag får chansen att se JD spela & by the way han är crazy shooorty!!! Det ryktades även att Tyson Beckford va där, men såg inte han! Hade nog dött om jag såg han :P Va ute med Rutha & Alex! Sov hos ruth som vanligt & dagen efter så va det shoppong som gällde! Ska nog aldrig mer shoppa i Brooklyn på nevins street för nästan ingen affär hade fitting rooms :S Me no likey!!

På Lördagen träffa jag Jenny & vi förfesta hos mej! Efter det åkte vi in till Soho för att träffa Sofie, Stina & Bea! På något sätt hamnade vi i en taxi på väg mot Mansion, då det blev Mansion*2 för min del :P Efter det så hamna vi i Soho igen :P Träffa på några killar som bjöd på pizza & följde oss till Pathen hihi! Kul va det ;)

Söndagen skulle spenderas på stranden i Summit, men för min del så blev det chill hemma & snacka med nära & kära istället :)


Saknar många hemifrån, kan någon bara komma & överraska mej :P HuGz n´ KiZzez!!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

En date!? Tell me! :D

Jag aker in pa lordag kvall och antagligen blir det val lite skoj pa stan :)

Vi far horas sa kan vi kanske motas upp!

PussKraaam

2009-07-15 @ 15:27:41
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: iman

hej på dig flickan det låter ju kul :)



i looooove tyson oxå mmmm thats a nice black brotha.

kollade på "make me a supemodel" pga den där killen.

hoppas allt e bra med dig

vi saknar dig här borta

puss puss

2009-07-20 @ 05:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0