United STATES of America

Som ni kanske redan vet så är USA indelade I stater. Varje stat har sina egna lagar & så! Så jag tänkte att det skulle vara kul & skriva upp alla stater man besökt & ladda upp en bild på registreringsskyltar de har där för alla stater har olika ;)


De staterna jag har besökt hittills är;

Connecticut, CT (Jenny kan du ta en bild på nån registreringsskylt åt mej :P)

New York, NY (Ska försöka komma på att ta en bild på en nästa gång jag åker in dit)

New Jersey, NJ (Kommer snart)

Pennsylvania, PA (Kommer snart)

District Of Columbia, DC (Hoppas på att åka dit igen så jag får min bild :P) (Ingen delstat än, men kan bli)


Då var det bara 46 stater kvar då ;)

HuGz F!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha. Du ska fa hur manga kort du vill pa min registreringsskylt.

Men varfor? :P

2009-07-30 @ 03:31:34
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0