11 Months 2 Go

Har vart här i en månad nu! Det har gått sjukt fort! Har haft det hur bra som helst! Saknar inte hem än :P Vill bara flytta hit alla mina nära & kära så hade allt vart perfekt ;)

I Lördags va det en chill kväll hemma, hur nice som helst! Skypea med min Mor & bror! Snacka i telefon i flera timmar & bara vila ut! Gick & la mej vid ett tiden & fick äntligen sova ut för första gången sedan jag kom hit! Sov i 9h wiie!


Söndag skulle spenderas på Central Park, men tydligen så va det nån Puerto Rico Karneval! Så vi ändrade vår planer & drog oss iväg till Soho! Där shoppades det för fullt! Måste bara säga att jag älskar Forever 21 & H&M finns alltid i mitt hjärta ;) Jag köpte en klänning, ett par skor, en baddräkt, en bikini & leggings! Sen va det bara & gå från Soho till 34th & Broadway för att ta sej hem :P & det är runt 30 blocks hihi! Kunde egentligen ha tagit tåget därifrån så hade vart hemma på 5 min, men ville göra tjejerna sällskap ;)

Idag har jag jobbat 8-17 som vanligt! Efter jobbet så skulle jag till Jersey City hem till Maria! Tänkte ta en promenad & det ska ungefär ta 40 min! Men det börja ösa ner regn, så jag skippa det! Blev istället att jag fyllde på mitt konto på skype! Ringde Mamma, Landing & Iman! Skönt & höra deras röster ;)

Som vanligt så är jag dålig på att använda kameran :P Onödigt inköp kanske hehe

God morgon Sverige! God natt US!


Kommentarer
Postat av: Amanuel

eller hur ta lite KORT! du behöver inte ta på dig men allt runtomkring;)

2009-06-16 @ 12:19:05
Postat av: $elmooOOooOOo

thank u very much =D lyssna på din bror

2009-06-16 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0