Best Friends

Igår kväll så ringde Katia mej! För er som inte vet så är hon min äldsta vän! Har känt henne sen jag flytta till Sverige & det är ungefär 22år sedan! Det var så skönt & prata med henne! Hon bor i Chile just nu & vi har inte haft så mycket telefonkontakt pga tidsskillnaden & våra liv! Men en sak är säker, vi vet alltid vart vi har varandra! Spelar ingen roll hur länge vi inte pratat eller setts utan att vi har alltid kul ;) En som verkligen "get me" är Katia! Kanske för att vi är ganska lika, men ni vet ju hur självkär jag är & Katia me för den delen :P Det bästa är att vi är på samma tidszon som Chile & det betyder mer snack & på något sätt så känns det att vi är närmare varandra. Lägger upp en bild på oss sist vi hängde, det va när hon kom & hälsa på mej i Kalmar! Nice helg va det & senaste jag såg henne :S Miss u girl!  Varje människa i världen förtjänar minst en sån vän som Katia! PuZz & KrAm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0