One week in the states ;)

För exakt en vecka sedan satte jag foten i USA för första gången. Allt har gått så himla fort. Det känns som om jag inte hinner med. Idag kom vi tillbaka till Hoboken. Idag har vi spenderat hela eftermiddagen på parken. Spelat basket & baseball med pojkarna. Efter middagen så gick jag på en promenad längs Hudson River. Kan inte förstå hur nära det e till Manhattan. Jag önskar jag hade en kamera så ni kunde få se lite bilder, men det kommer snart förhoppningsvis. Sitter just nu på msn & planerar helgen. Det kanske blir Filip & Fredrik på Söndag ;) Vill ni se mig i publiken så sätt på Kanal fem på Söndag kväll klockan 21 tror jag eller 20 :P Nu ska jag sova. Nighty Nighty USA....God morgon Sverige ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0