Halftime!

6 månader har alltså gått nu! Tiden bara rinner iväg när man har kul ;) Det känns som om det va evigheter sen jag va hemma, men ändå har det gått så fort & man har hunnit uppleva så mycket mer & nya grejer hela tiden! I just love it! Halva tiden kvar & jag har inte tagit ut en enda semesterdag! Då har jag alltså två veckor semester att ta ut yeeey! Håller på & planerar den första, så jag hoppas på att dte blir av ;) Förresten...nån au pair som vet om vi har 14 dagar eller typ 10 dagar (om man jobbar 5 dagar i veckan)! Jag hoppas ju på 14 dagar, isåfall kan det bli 3 veckor semester med ledig helger! Anywayz tror att andra halvan kommer gå mycket fortfare! So much to do, so little time :P



                                                            HuGz n KiZzez!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0