My First A

Gjorde precis min forsta exam & jag fick A, 100% yeeey! Visst har man fatt MVG forut, men inget A hahaha! HAPPY HAPPY! Vantar pa att bebisen ska vakna nu for att jag vill ut!! Det ar sa fint vader sa man vill passa pa innan vintern kommer! Sen pa eftermiddagen sa blir det playdate med Sofia & Ben! Vi ska gora halloween cupcakes yummmy! Hoppas de blir battre an de jag gjorde till Klaudias b-day :P

Har visst glomt & beratta om helgen, men den va SUPER NICE! Fredag gick vi ut till Santos dar Q-TIP spela! Dar ar han tydligen varje Fredag! Bra & veta om man vill ha bra music ;) Lordag blev Hoboken & det ar sa skont att ga ut har! 5 min efter va man hemma lovely! Sondag blev det INJERA, finns inget battre alltsa & shopping nere vid Soho! Men jag shoppa ingenting! Duktig va? Bilder finns pa min laptop & jag anvander min hostmoms just nu! Lagger upp de senare!
PeAcE n LoVe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman till ditt A! =) 100% är inte dåligt!

2009-10-06 @ 21:49:22
Postat av: Amanuel

Grattiis !!! hoppas också verkligen att denna gång går bättre med dina cupcakes!!;)

2009-10-07 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0