Darkness!

Vi har fortfarande sommar här! Kan inte förstå det eftersom man är van med Sveriges väder! Det är hur skönt som helst! Men det jag inte gillar är att jag känner av att hösten är på väg för det börjar bli mörkt ute så tidigt :S Me no likey! Antar att den måste komma förr eller senare :P Då va första arbetsdagen denna vecka avklarad! Bara fyra dagar kvar ;) Måndag här är tv kväll! Klockan 8pm börjar One Tree Hill & 9pm kommer Gossip girl! Och jag kan tänka mej vad de flesta tänker & mitt svar är YEA jag kollar fortfarande på de serierna här hahaha :P Men de ligger ju så mycket före oss i Swe så jag har missat en massa avsnitt! Stackars Johanna får frågor hela tiden! Har laddat upp med chips & choklad här, men cola saknas! Orkar inte ens gå ut & köpa det :P Snacka om lat! Önskar jag hade Temesgen & Aman här! Man lyckas ju alltid få de att åka till ICA & köpa nått hahah! Kollar på mtv just nu & kom på att det kanske är dags med en top 10 igen! Kommer nog upp snart! Gotta go now! HuGz n´ KiZzez!


Kommentarer
Postat av: Angelica

okej, tack så jätte mycket för tippset! ska förska lämna tillbaka den. jag har öppnat den men det är värt ett försök. Okej, kul att du trivs med din familj. Jag klarar mig nog själv på flyget.. men hade varit skönt iaf med någon att prata av sig på..hehe



Så hur tror du Vintern blir i NY??

2009-09-23 @ 00:45:19
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0