Fashion week!

I Torsdags så började Fashion week i NY! Här händer det grejer hela tiden & jag vill bara vara där just nu hihi! Fick tidigare sms om Fashion week party från min promoter, synd att man jobbar som vanligt :P

Helgen va nice! Fredag va bio som jag tidigare skrivit om! Filmen va så BRA! Tyler Perry är bäst! Lördag så blev det INJERA med vänner! Det va så gott! Jag & Rutha åt väl tills vi inte kunde röra på oss haha! Nu när man vet vart det finns i NY så måste vi gå mycket oftare ;) Tack alla som kom & tack för presenterna :) Efter det så gick vi på lounge efter lounge! Sista stället vi va på hade bra musik & det gillar vi ;) Blev inte så mycket kort under kvällen, men lite har jag att bjuda på!

















xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0