MY B-DAY!

Jag har haft en underbar dag! Fick så fina presenter av min hostfamily =) Så söta de är! Slutade jobba strax efter 13! Ringde hem & snacka lite med mor min! Jag satt & tänkte & jag kom på att jag har inte firat min födelsedag med familjen sen jag blev 21 år! Tänk er 5 år sen! Undra vart man är nästa år :P Vid tre tiden gick jag iväg till en beauty salon för att använda min första present & fick en manikyr & pedikyr! Det va såååå skööööönt! När jag kom hem vid 5-tiden så blev det pizza & en chokladtårta! ÄNTLIGEN fick jag min chokladtårta som jag tjatat om i flera år haha! Nu ska jag smina mej bara & sen iväg till stan & träffa Rutha, Sofie & hennes man för ikväll blir det bio! Ska äntligen få se I CAN DO BAD ALL BY MYSELF! Eller äntligen....det är ju premiär idag :P Gotta go! Love and miss u! Mad love F!



Laptopväska, kexchoklad från IKEA, Presentkort & ett grymt kort som killarna valde ut ;)



Min efterlängtade tårta! YUMMY!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis grattis Feben! =) Hoppas du hade en så bra dag som det låter som, tårtan såg ju helt sjukt god ut :P

2009-09-12 @ 04:05:05
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Papoose

Hoppas din törta smaka



Visa Nabbe bilden på den fina tårtan

e inte han skyldig dey en chocklad Tårta;)

2009-09-14 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0