Niagara Falls

Jag åkte till Canada ändå efter lite om & men! Ville först inte åka för att jag jag hellre ville dra till Saint Louis med Bea & sen ville jag inte heller åka för att det va Labour Day här i Lördags! Resan dit & tillbaka gick väldigt bra med mina små pojkar! De va så duktiga! Hoppas de är lika duktiga på väg till Australien bara! Den resan är ju betydligt mycket längre så det skulle inte förvåna mej om jag börja klaga hahah! Fredag & Lördag var jag ledig! På fredagen så softa jag vid poolen nästan hela dan! På eftermiddan så gick jag en runda till en supermarket! Köpte med mej Bearnaise sås som jag längtat efter så mycket hihi! Selam du behöver inte skicka längre :P haha! Efter det så gick jag vidare till ett mall som va en bit att gå! På vägen så tutar en bil som va på väg mot motsatta riktining! Nåra minuter efter så kommer sammma bil svänger in & väntar på att jag ska komma förbi! När jag väl ska gå förbi gatan så säger han att jag ska hoppa in! Jag fortsatte gå! Efter en en stund på mallen så går jag hemåt igen! & då står samma bil där, men plus en kille till i bilen! De åker förbi fram & tillbax & jag rädd som fan fortsätter hemåt! Det här va ljust ute! Skulle aldrig bli rädd i swe för en sån här grej, men för nån anledning så blev jag det den här gågen! Dagen efter så säger daddyma att det va en bil som åkte fram & tillbax på gatan utanför huset inatt & att hon va rädd att de killarna skulle komma & ta mej! Så sööt hon e! So...första kvällen jag går ut i US så blir jag förföjld av en bil & första dagen jag går ut i Canada så blir jag förföljd :S Inte så kul! På Lördagen så va det tänkt att jag skulle åka in till Toronto, men det hade jag inte lust me! Så thanx 2 BET som visade min favorit serie The Game hela dagen (från 6am-12pm) räddade min lediga dag! Kollade från & till i ungefär 10h hahah!  På Söndagen åkte vi förbi NF som jag har lite bilder på här & sen back 2 US! Det va min weekend! HuGz F!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0