The College of Saint Rose!

Nu har jag äntligen sökt skola! För att få mina första 3 credits så ska jag läsa en weekend kurs! Jag & Sofie åker till Albany NY den 23 Oktober! Jag ser verkligen fram emot det för jag har saknat & studera nu, konstigt men sant hihi! Jag har kollat igenom kurserna som går & kommit fram till 4st som jag vill läsa! Eftersom jag bor här just nu så skulle det va intressant & veta lite mer om historian, kursen heter American History Highlights! American Slang in Today´s Society verkar också nice, så man hänger med dagens ungdomar här :P Jag som gillar vara bakom kameran har hittat en perfekt kurs som heter Digital & Photography ;) Jag har alltid velat testa på Yoga & här finns det en kurs som heter Yoga & Everyday Exercise!

Nu blir det movie time yeeey! Har fått en bra hemsida av min hostmom som man kan se filmer på online istället för att gå till själva affären & hyra de! Skulle ha gett ut hemsidan, men det är något man måste vara medlem för & betala en viss summa varje månad! Imorgon har jag sovmorgon till 11am! Så glad för det! Bara för det kommer jag nog gå upp tidigt utan några problem klockan sju :S

Här är en bild på mej & Sofie efter bara två veckor in the states!



Im out! PeAcE!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack snalla du! :)

2009-09-18 @ 02:35:03
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack så mycket för tipset!

Vart bor du i NJ någon stans?

// Angelica

2009-09-21 @ 01:42:34
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0