Miss my family!!

I Fredags åkte jag från PA vid 11 på förmiddan! Skönt med bara två timmar med barnen! På kvällen så kom Sabina över & vi gick till Mansion där Naughty By Nature uppträdde! Det va ju även Michael Jacksons birthday så fick se hans största fan uppträda! Helt sjukt! Det kändes som om det va MJ framför mej! Jag önskar att jag hade bilder på det, men när man är där så tänker man inte alls på det! Hade det vart i Sverige så hade man sett andra tagit kort & tänkt jag måste också ta! Men människorna här är väl så vana med kändisar så det finns ingen som påminner en :S Musiken va underbar hela kvällen! Hoppas på mer bra kändisar medans jag är här :)

På Lördag så softa vi i huset hela dan! Sen kom Emma förbi & vi börja fixa oss! Skulle träffa Jenny för middag! Såg en Ethiopiansk restaurang! Alltså förstå hur glad jag blev tills jag fick reda på att nåra ville gå vidare :S Sist jag åt injera va två månader sen när jag va i DC! Förstå att jag bara ville gå in & sätta mej & äta helt själv haha! Nu vet jag i alla fall vart den ligger & jag lär ju gå dit SNART! Efter middan så kom Sofie, Bea & Lilly! Vi gick från bar till bar till lounge typ! Tack för en skön helg brudar!

Söndagen va chill chill chill & recovering för vissa :P hihi! På kvällen chatta jag med min lillesyster & lillebror! Saknar de & resten av min familj så mycket!

Idag kom jag tillbax till PA! Kom fram vid halv elva då det blev minigolf & sen lunch! Efter lunchen så satte jag barnen framför en film så jag kunde lyssna live på derbyt mellan VSK & Syrianska! VSK vann med 5-0 & min bror gjorde 1 mål och han spela bara 10min! Så sköön & stolt är man! & Väldigt stolt över min yngsta bror som har gjort många mål denna säsong & även hjälpt andra lag ;) Önskar jag kunde va där & se matcherna!!
Snart börjar min äldsta kids fotboll här! Det ska bli så kul :) Det roliga är att han tror att jag e proffs på fotboll! Ska väl låta han tro det hihi :P

Nej nu blir det lite bilder från helgen! xoxo

The girls



Jenny, Andrew & Jag



Emma & Sabina



Bea, Lilly & Emma



Lilly & Sofie



Sen va vi på bluemoon men kände ingen där :P hihi



Maad love from me 2 ya!!

Kommentarer
Postat av: $elmoooOOooOOOo

hahha du låter alla tro att du e proffs...upp till bevis kvinna =D

2009-09-02 @ 21:50:04
Postat av: Feeebs

Selam, dont hate! Fotboll va bara inte din grej :P Gymnastiken kanske hahah!

2009-09-03 @ 23:53:55
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0