White Plains, NY

I Fredags så åkte jag & Rutha till White Plains för utgång! Hade så kul där & det va så grymt ställe med mycket niceare människor än i Manhattan & musiken va bäst! Måste tillbaka dit snart igen! Det är inte alls långt dit, men problemet är om hur ofta tågen går tillbaka till NYC eller om de ens gör det :P Vi fick skjuts i Fredags så det va lugnt, men nästa gång så vill vi dit utan killar haha! Mycket roligare så :P

I Lördags sov jag till 13 :S men vi kom ju fem 6 på morgonen så det är ju inte så farligt ändå :P Vi fixar till oss för att gå & äta INJERA igen hahah! Gud så gott det är & jag kommer nog aldrig tröttna på den maträtten :) Jag kom hem vid 8pm! Skulle egentligen dra iväg ut i Hoboken, men videosamtala me en kär vän från v-ås fram till sent på natten & efter det så blev det några timmars telefonsamtal med en viss person jag saknar väldigt mycket! 

Idag har jag jobbar 13-18! Hade bara hand om bebisen för resten av familjen skulle iväg! Johanna kom över! Vi satt & prata om livet! När min bebis vakna efter hans nap så gick vi en lång promenad först i stan & sen längs Hudson River! Skön Söndag! Min bebis är förkyld nu! Han vill bara kramas & det gillar vi! Nu på kvällen så har jag kollat på en film som heter Diary of a Tired Black Man! Trodde först att det skulle vara någon av Tyler Perrys filmer, men det va det inte :P Nej nu ska jag försöka sova! Ny vecka, nya möjligheter ;) Nighty night!


Kommentarer
Postat av: angelica

okej, ja det va inte lång från NYC. jag flyttar till Norwood. det är väl 40min med buss vad jag vet. det känns as bra.. sista veckan nu.. åker 28e. så verkligen sista grejerna att fixa nu. åker med skandinaviska. vad åkte du med?? ingen fara, bara kul!

2009-09-21 @ 09:21:34
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: angelica

Ja, fick flygtiderna idag.. 5 tjejer från sverige åker på mån. men jag flyger själv från sthlm och tydligen hela vägen.. tråkigt!

Hur trivs du då? 4 mån är lång tid.. antar att det gått ganska fort?

2009-09-21 @ 23:33:26
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0