January 18

Nu har i 20 manader! Tiden har gatt sjukt fort & samtidigt sakta! Jag har nu bara 4 manader kvar :S Panik, angest, men anda happy (konstigt va :P) Det ar som sagt lite blandade kanslor infor det! En manad sen da jag forsokte mej pa att blogga sa satt jag pa flyget till Californa! Vill flytta tillbaka tiden nu :S Hade tva veckor semester & nu jobbar jag som vanligt har! Allt rullar pa som vanligt! Vill bara saga GOD JUL & GOTT NYTT AR i efterskott :P Oh yea min data ar doooood :( For er som inte visste, darfor jag inte bloggat pa ett tag :P (bra ursakt va?) Om en halvtimme har jag jobbat 12h pass! Har lagt de tva minstingarna & de tva aldre kommer med mamman snart! Tisdagar kor vi alltid gratis movie har i Hoboken, men skippar det ikvall! Ska nog ta en laaaaang (las varm) dusch & sen krypa ner i sangen for en movie istallet! Maste tacka er som fortfarande foljer min doda blogg! Ni gor det vart att skriva sadar en ggn i manaden :P
HuGz n' KizZez misssss u allll back home! <3

Kommentarer
Postat av: Amina

makin sure u know i follow u up in this biiiiaaaaattchhhh so u betta write.. KYSS

2011-01-24 @ 14:44:19
Postat av: $

miss u 2...ses om 4 mån :D

2011-01-26 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0