2 months ago....

skrev jag in mej på utbildningen! Jag ligger efter, jag borde plugga! Jag har inte gjort det på en vecka, mest för att det va thanksgiving mitt i veckan & vi fick för oss att dra ut! Helgen kom & jag låg sjuk i sängen nästan hela helgen :P Gick ut en sväng på Lördagskvällen, vilket va sooo fun, men kanske inte så smart :P Men nu sitter jag på en tisdag & har ångest! Två dagar har gått & jag har inte fått ett skit gjort! Det kan nog vara för att jag fortfarande är lite dålig plus att jag har jobbat 12 & 11 timmars pass! Okey, jag har ju faktiskt 10 månader till & göra klart hela utbildningen, men det skulle vara skönt att få gjort det innan man kommer hem till swe igen! Får se hur det blir! Anywayz, det bästa är ju att det inte är så många timmar kvar att jobba denna vecka ;) Snart är det helg igen & då börjar man leva igen! Prio denna helg är INJERA! Hoppas Hoppas det blir av! Nu blir det film & sen sooova! Miss my baby! En vecka kvar ;) Längtar längtar! Im out! PeAcE!  


Kommentarer
Postat av: jenni kipouros

And who is yr baby huh :)

2009-12-02 @ 11:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0