Ohhh!!!

Ok nu vill jag bli frisk! Febern är borta men min hals damn! Gör så ont när jag sväljer! Kan knappt äta mat! I hate it! Jag vill äta MAT! Går runt & är hungrig istället för att äta typ! Ok...nu har jag klagat färdigt!

Det är så mycket som händer just nu & jag missar allt :P Talib Kweli uppträdde på 1 Oak igår! Idag är det bad boy holiday gala with Diddy at secret location haha, men jag vet :P Hjälper inte om jag ändå inte ska dit haha! Ok det jag ville komma fram till är på Fredag då jag verkligen verkligen hoppas att jag mår bra för först så är det the knicks game som gäller! & sen på kvällen är det Alicia Keys release paty & jag hoppas jag hamnar där! Ska försöka & övertala my girl för jag vet att hon hatar det stället!

Idag har jag fått reda på nyheter! Glada nyheter! Hoppas det blir av! Berätta mer om det framöver!

& pluggat har jag inte gjort sen Ons förra vecka! Inte bra alls, men jag klagar på att jag är sjuk :P Imorn ska jag se till & sätta igång!

Nu ska jag kolla på paradise hotel! Måste bara säga tack till tv6 play hihi! Älskar den serien! Sen måste jag sova! Hoppas jag somnar, för de senaste dagarna har det tagit långt tid för mej att somna på kvällarna! Gillar inte alls! Ha det bäst mina vänner! HuGz!

Kommentarer
Postat av: $

har hon hört av sej??

2009-12-15 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0