It´s like a movie!

Jag vet inte hur jag ska förklara, men allt känns som en film! Jag kom till brooklyn & ni vet när man kollar på en black movie, män står utanför en barbershop , barn leker utanför porten, ett gäng killar hänger vid trottoarkanten & när en tjej går förbi så är killarna på henne...så är det på riktigt alltså!

Första utgången i NY va på Fredag kväll, tänk er....vi va på väg ut vid halv 2 tiden! Den tiden brukar va hemgång för min del annars hehe! Vi va på ett ställe som heter LE´A LOUNGE. Det va ganska nice där...skön musik & plus att vi kom VIP va ett plus...det gör jag inte ens på Pluto :P Vi kom hem runt 5 tiden & dan efter gick vi upp runt 12 & jag & Showit bestämde oss för att spendera dagen på Central Park. När vi väl kommer fram så kommer vi till delen av parken & vi ville mer in. Så vi börja promenar. Efter ungefär en timmes promenad så kommer vi fram där vi börja 6 av hela promenaden så va det mest skog vi såg....haha! Förstå hur mycket vi skratta & hur trötta vi va! Så vi tog oss in till China Town för shopping ;)  

Sen på kvällen va det dags & göra sej i ordningen för utgång nr 2! Vi bestämde oss att dra till 40 40, som är Jay-Z klubb! Musiken va hur grym som helst, inredningen va nice & jag måste bara säga att det är mer killar ute än tjejer på de båda klubbarna jag vart på...eller? Kort på kvällen & hela helgen kommer upp senare...så fort jag fått tag på de från Showit! Den kvällen kom vi hem vid sextiden :S

På Söndag morgon så skulle jag upp vid elva....ni kan förstå hur trött & sliten jag va! Vid halv ett mötte jag upp Sofie! Senare kom Jenny & Lotta! & gissa vart vi skulle? :P Vi skulle på Söndagsparty med Filip & Fredrik! Va det nån i hemme i swe som såg mej kanske...hehe...vet att Aman gjorde det iallafall! Nu slipper han att sakna mej så mycket :P Aman snacka om att den kommer på repris oxå om nån har lust & se ;) Efter det så vart det middag på stan & promenix & lite shopping för tjejerna!

Idag har jag jobbat 8-17! Efter det så träffa jag Johanna, en svensk au pair som bor på min gata! Vi gick på en promenad i stan & sen hem till henne & satt & snacka en massa & drack ett glas vin. Hur trevligt som helst. Nu är jag helt slut! Ska sova. Natti natt på er. HuGZ!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0