Thank god for one way street!!!

Hade en nice kväll igår med tjejerna. Det gick bra för mej att åka in till NYC med pathen & sen byta till subway ;) Jag som är vilsen i sthlm hahaha! Det tog ungeför en halvtimme för mej att komma dit. på vägen hem va knaaaas. Först åkte jag subway & det vara bara en station. Efter det så tar jag path till Hoboken som egentligen är en station efter, men eftersom klockan va efter 11pm så fick jag ta tåget till jersey city & byta till Hoboken. det tog en & en halvtimme :S När jag väl kommer fram till Hoboken så åker en bil förbi precis när jag kommer upp & det satt nåra killar i bilen. Jag gick vidare....efter en block ungefär så kommer bilen tillbax & de börjar säga en massa grejer. Jag ökar takten & byter till andra sidan vägen. Nu va jag på tredje blocken...samma bil kommer & de stannar till & ropar dit mej. Mitt hjärta dunkar hårt som fan...en bil kommer bakom de som tur är så de körde vidare! Jag springer i mina high heelz hela vägen hem som va 2 blocks till. Tur att det är enkelriktad nästan överallt här, om det inte hade vart det vill jag inte ens veta vad som hade hänt. Ok....om någon av mina syskon läser detta...don´t tell mom! Ni vet hur orolig hon blir då! Har jobbat 8 timmar idag & har haft break i två timmar nu. Om en halvtimme börjar jag igen för mina hostparents ska ut ikväll! ¨Då jobbar jag bara till 12 imorn...yeeey! Nu blir det middag för min del! HugZzz!


Kommentarer
Postat av: CT

Kollar runt pa bloggar i USA! Kul! Hur trivs du? Har sjalv bott i Baltimore i 4 ar o trivs bra :)

2009-05-29 @ 06:55:01
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/
Postat av: CT

jag jobbar med marknadsforing :D

2009-06-01 @ 15:02:38
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0