Last Weekend!

Jag vet att jag är lite efter, men bättre sent än aldrig right? :P

Fredag va jag på bio med Rutha, Stephan & Dean! Vi skulle gå på premiär av Precious, men när vi väl kom dit så va det slutsålt!! Klart det är det på en premiär på Time Square! Så vi bestämmer oss för att se Paranormal Activity! Bra va den & läskig! Luv it! På tal om film så har jag inte skrivit om att jag sett This is it! Den måste ses om man gillar MJ såklart ;) Tillbaka till fredan, efter bion så gick vi vidare ut i Brooklyn & sen en sväng i Manhattan! Sen blev det film & gissa vilken jag valde! Love & Basketball hihi! Älskar den filmen!! Jag måste ha sett den mer än 20ggr alltså ;)

Lördag så blev det chilla hos Rutha till late afternoon & sen hem igen! Sofie kom hem till mej efter jobbet & vi satt & drack lite vin & sen vidare till Soho! Kom hem 7 på morgonen då familjen va redan uppe...pinsamt :S & Min snälla Hostmom gav mej sovmorgon på Måndag morgon, vilket uppskattades!

Efter några timmar sömn så ringer Stina & väcker oss, för att vi hade nämlingen bestämt att gå till Central Park! Efter lite övertalande från Sofie så åkte jag med! Tack för en skön dag tjejer! Och måste vi åt middag på en Italiensk restaurang som heter Bella Vita! Bästa restaurangen här, next efter Injera såklart!

Här är lite bilder på oss på Söndagen!













Ok, dags & jobba snart igen! HuGz n´ KiZzeZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0