Fall In Love Week!

Det har verkligen vart en sån vecka! Förra helgen så fira vi Stinas födelsedag, 2 veckor sent! Vi åt först på en skandinavisk restaurang så det blev vegetariska köttbullar för min del & potatismos & lingonsylt! Efter det gick vi vidare till time square för en comedy show, som jag velat gå på länge! Efter det så blev det mycket skratt! Efter den kvällen har nog fått magmuskler hihi! Veckan har gått super snabbt! Jobbat som vanligt & pluggat! Gjorde min tenta nr 2 & fick 96%, fortfarande A ;) Skulle ha gjorde cupcakes förra veckan, men sköts fram till denna vecka! Har ätit cupcakes som aldrig förr haha! Gott gott! Fredag kväll jobba jag & det va nice & vi gjorde en repris med Sofia & hennes kid! Lördag så vara jag hemma på dan ringde till swe, läste en massa & sen på kvällen gick jag ut med Sofia till The Shannon i Hoboken! Vi hade så kul & bartendern va så snäll, vi fick flera drinkar gratis! & inte bara det han gav oss tips om helg jobb! Får se om det blir av ;) Idag när jag vakna så åt jag frukost & sen in till the city med Johanna! Vi har myst på cafe, gick på 5th ave & jag fick med mej vantar & halsduk från H&M såklart! Annat har man väl inte råd med :P Efter det såg blev det middag på time square & kom hem en stund sen! Förresten så börjar jag smått planera min första semester! Säger inget förrän allt är hundra, men gud vad jag längtar ;) Måste bara fråga om jag kan ta semester & sen boka innan det blir allt för dyrt! Funderar på precis före jul eller efter nyår! Hoppas på före jul för jag vill ha SOOOOL nu hihi! Nej nu ska jag hoppa in i duschen & sen kolla på Malcolm X filmen! den är ju tre timmar lång! Hoppas jag blir trött så jag somnar direkt efter för jag råkar ju alltid vända på dygnet under helgen :P Gud vad mycket text! Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder, men det orkar jag inte just nu! Fortsättning följer ;) Btw IDAG har jag vart här i 5 MÅNADER! Damn vad tiden går för fort! Gotta go! Luv F!





B-day girl Stina



Madde & Frida @ Comedy Show



Pole dancin, efter några drinkar :P



Halloween Cupcakes


Kommentarer
Postat av: Jenny

I know. Helt galet! :) Ska vi ses i helgen?

2009-10-20 @ 18:56:19
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla ta bort den där bilden. ag mår dåligt av att se den.. värsta bilden någonsin.

2009-10-21 @ 06:12:03
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet precis vad du menar.. : )

2009-10-28 @ 03:16:30
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0