Attention Ladies!!

Vidarebefordra detta till alla kvinnor du känner, och knappa in numret i din mobil!


Antar att det är ganska många ungdommar främst tjejer som är ganska rädda när dom går ensamma hem på nätterna. Det kan va från jobbet,Träningen eller speciellt efter en utgång. Men jag tror nog att vi alla är rädda nån gång ibland när man går genom en skogsdunge eller någon stans det bara är väldigt mörkt. 

Många vet nog redan om att detta nummer existerar men tror inte det är lika många som verkligen använder det. Dax att börja kanske!?

Så funkar det:Man talar om var man är, vem man är och var man ska, och har linjen öppen medan man går och skulle något hända så ser personen i andra änden, som följer dig på en karta, att du får omedelbar hjälp.

 

 

 

08-504 466 66

!Spara-Spara-Spara-Spara-Spara-Spara-Spara-Spara!

 



Tel ”Nattknappen", polisens jourtelefon nr.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Japp, tro mig.. jag har tagit vara på varenda dag sen i våras typ. haha alla har vetat att jag ska åka så varit fullbokad hela sommaren. Japp, sista föreberedelserna sen drar jag:) ska bli sååå kul!



ps) Skönt att se att numret sprids vidare:)

2009-09-25 @ 22:33:42
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: $elmoooOOoooOoo

shit va grymt, har aldrig hört talas om d men nu e det sparat

2009-09-26 @ 00:46:36
Postat av: $elmoooOOoooOoo

Telefonnumret fungerar fredagar och lördagar mellan klockan 23.00-03.30

2009-09-26 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0