Dagens basta facebook status!

Man its refreshing when you sanitize the so called friends from ya inner circle. Fuck the haters. Keep it moving!

Anledning jag tycker statusen ar bra ar for att nar man lamnar sitt hem i swe sa blir vanskap helt plotsligt ett test! Manniskor man trodde skulle vara vid ens sida finns inte & man glider ifran varandra helt enkelt! Sen finns det ju de som finns dar & I LOVE U & ni vet vilka ni ar ;) Men det basta med att flyttat ar att man traffat pa nya vanner & folk som betyder valdigt mycket for en! Det ar sa grymt hur livet kan forandras pa bara ett ar!

Anywayz, idag har jag pratat med familjen, alltid behovligt, men missat pojkarna i familjen :S Ringer snart igen! Nu ska jag ringa US yeey, har ringer jag tydligen for 2 cents/hour fran natt kort fran barnens mormor amazing!

xoxo

Feebs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0