Hawaii

Waikiki va underbart! Jag vill tillbaka NOW! Funderar pa att aka dit till julen igen faktiskt, men inte hundra for jag vill till min slakt i San Jose oxa, sen vill jag till ATL med Emily & till LA ar ju ett maste (har vart pa flygplatsen 4ggr, men det raknas ju INTE) Vill ju fortfarande till Sydamerika eftersom man ar sa nara & mest for att min underbara Katia bor dar! Har bara sydamerika kvar sa har man vart pa alla kontinenter ;) Ok det ibland nar man skriver sa kommer man verkligen bort sej! Det jag vill skriva om va Hawaii eller ska gora det lattare for mej sj & lagga upp bilder istallet ;)

Waikiki!










Tankte lagga upp bilder fran Pearl Harbor oxa, men det gar inte ladda upp mer bilder just nu :S De kommer upp senare!

Mad luv / F









Kommentarer
Postat av: Yo

Fina bilder:)

Speciellt den första...ser ut som Tyrese springer förbi lol

2010-08-17 @ 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0