Semester!

Nu har jag semester i 13 DAGAR! Det basta ar att jag inte behover ta ut nan av mina tva veckor, men anda ar semestern betald! Precis vad jag behover! Har ju bara jobbat i en manad, men det ar skont eftersom min sverige vistelse va ju mest jobb :S Glad blev jag nar det va loning, men onskar anda att jag kunde umgas mer med mina nara & kara!

Har jag berattat att jag aker till Hawaii pa onsdag? Langtar sa mycket, men nu ar det bara tva dagar kvar <3 Imorgon ska jag antligen kopa minneskort till min kamera, sa da kan jag verkligen inte skylla pa att inte kan TA KORT hahah!

Nu nar jag har vart har en manad insag jag tidigare idag att jag inte traffat nagon au pair kompis :S Vart har alla tagit vagen? Ok Sofie & Stina har ju akt hem, men Emelie & Amanda maste jag traffa snaaaart! Idag sa traffade jag den nya svenska au pairen som flyttat till Hoboken! Mycket trevlig tjej & vi kommer nog att traffas fler ggr! Hon berattade att det ska komma 6 nya au pairer till varat cluster som ar valdigt mycket & en av de va faktiskt en svensk! Tror att Hoboken, Jersey city & Weehawken borjar ersatta deras nannys till au pairer da de vet hur underbetalda vi ar hahah!

Ok nu blir det nog en film & sen ska jag sova & behover verkligen inte vakna tidigt imorn (skoooont) Masten imorgon ar mani & pedi <3 & tvatta & packa ;)

Selmo, Kean mar bra! Det blev mycket pussar & kramar idag eftersom jag inte kommer traffa honom pa ett tag! Han lar ju sakna mej :P & nar jag skulle lagga pojkarna idag sa sager ryan, du maste pussa alla idag for vi kommer inte traffa dej imorgon so so cute! Oh nej, kom pa att jag glomde ge ryan hans b-day present eftersom jag kommer missa den! Far lagga den i hans sang nu! Nu fick du din update! Vi far skypea snart med kidsen sa ska du fa slangpussar fran kean igen haha! Jag vet att Yo & Minah saknar de oxa :P

Nu blev det for mycket text & inga roliga bilder (som vanligt alltsa :P)

Goodnite!

xoxo F


Kommentarer
Postat av: Amina

NAAAAAAAAAAAWWWW jag blir nästan tårögd när du skriver om farväl momenten med barnen så söööta..FEBEN..DU MÅSTE ta ett kort där du har på dig coco-nut BH och sån hula dance kjol när du e i Hawaii.. SNÄLLAAAAAAAA hahahahaha..

2010-08-03 @ 16:45:13
Postat av: $

hahah bääästa coconut bra o kjolen, thats a MUST

fan va nice ja vill oxå göra pedi miss dat :(

hinner vi skypea idag lr??? hit me on my facebooooooooook

ja kan hjälpa dej o packa :P

2010-08-03 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0