Tired!

Första dagen efter min semester va KAOS! Jag sov forst & framst bara 4h inatt pga av jetlag?! eller det borde ju vara over nu, men hursomhelst sa blev det lite somn! Sa jag borja dagen med att borja tvatta (familjen har vart pa semester i tva veckor utan tvattmaskin & glom inte 4 KIDS) sa ni man ju tanka er hur mycket klader det e :S Efter ha lagt in forsta tvatten sa gick vi till parken & dar mott jag upp min kara Sofia med hennes 3 barn! Vi va med de hela formiddan vilket va skont da jag & Sofia hann med mycket snack ;) Sen va det lunchdags, la minstingen for nap & forstatte me tvatten! Jag borja laga middag da jag alltid passar pa da en av de soverb & han vakna tidigt idag pga han borjar bli sjuk OHHH NOOOO! Han vill att jag ska bara pa han saklart :S & de tre andra springer runt & skriker & brakar! HUVUDVARK! Det roliga ar att jag inte hade nan ork alls idag! Jag lat de gora precis det de ville for jag va stressad nog med att halla i ungen & inte branna maten & tvatten!

Sa jag har nog haft sa mycket kanslor idag sa det ar sjukt! En sak som gjorde min dag ar det har:



Underbart va? Sa fort de daliga kanslorna kom fram sa kolla jag bara pa mina blommor & allt va bra igen <3

HuGz n´n KizZez

Kommentarer
Postat av: Yo

Vem fick du buketten av :)

2010-08-17 @ 12:53:10
Postat av: Amina

Yorda, hon fick dom av mig.. eller hur Feben ;) hahaha..förreesten Beboo, du berättade aldrig vad det stod i noten.. eller var det barnförbjudet? haha.. PUSSAAAA

2010-08-17 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0