106 & Park!

Det är nog det enda programmet jag följer på tv just nu! Fick 5st biljetter till dagens inspelning idag, men gick inte :S Pga man måste va där tidigt för de är live inspelning kl 6pm! De börja släppa in publiken 4.30, då jag sluta idag! Kan ha hunnit om jag stressa, men orka med det! Enough about that! Bra nyheter nu ;)

Vad gör ni den 2:a Juni kl 15:00? Någon hemifrån som vill hämta upp mej på arlanda kanske? Nu förväntar jag en massa kommentarer där alla ska säga jag kommer;) hahah

Imorgon är det äntligen Fredag! Har längtat så efter ha jobbat en vecka efter semestern, pluggat hela helgen & jobbat en till vecka! På Lördag kan jag äntligen sooooova UT! Precis det jag ska göra för att orka helgen hihi! Btw idag fick jag vårkänslor yeey! Längtar så, men det gick över så fort Sofia sa att det ska va snöstorm här på Lördag :S Nah nu ska jag sova! Natti natt & GOOD MORNIN SWEDEN!



Från förra helgen då vi "pluggade" :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag sökte också om biljetter dit, men fick aldrig några :/

2010-02-06 @ 15:21:13
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha jaså? Jo jag hade ju en del länkar vet jag :)

Jag kom tillbaks i juni. Hur länge har du vart borta nu?

2010-02-07 @ 21:17:31
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: temme

aaaa jag kmr och hämtar dig;)

2010-02-08 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0