Australien!

Jag ar har nu! Inte som forvantat! Allt ar skit just nu! Saknar alla hemma & vill bara hem NU! Mycket nu blev det :P Anywayz, hoppas det forandras nar jag drar till kusten i veckan! Har hant lite trakigheter & ville bara skriva av mej!Inget med familjen! De ar sa sota & snalla som vanligt!

Oh yea, jobbade natt for forsta gangen & bebisen fick for sej att vakna 2 inatt! Not so kul! Forsokte fa han att somna om, men nah han ville sova pa mej saklart! Efter en timme gick vi bada upp, en trott Feben & pigg bebis! Thank god att mormorn va uppe & sa att hon kunde ta han & jag fick sova vidare, men anda vakna jag 7 :S Har gjort det varje dag sen jag kom hit!

En sak till! Vilka ar alla lasare??? Kommer nya hela tiden, aven om jag inte skriver natt vettigt & inte ofta heller! Kul att ni laser i alla fall!

Klockan ar 5pm & jag ar hungrig! Dags for mat dara :P HuGz n' KizZez!

Kommentarer
Postat av: Amina

Trogen läsare :)

2010-03-13 @ 13:44:14
Postat av: Camilla i USA

Tara ar fodd och uppvuxen i Hoboken, precis som hennes foraldrar.

MIn sambo o jag bor i Baltimore, jag har bott har sen 2005, jobbar och trivs.

2010-03-13 @ 15:38:14
URL: http://mopsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0