Update!

Det ni menar med update ar kort antar jag! Sorry men jag har inte hunnit tagit natt! Min vardag ser ut sarhar! Vaknar runt 7-8 varje morgon! Ater frukost/kollar pa tv! Sen gar jag pa min promenad! Efter det sa blir det pool/spa, tar en dusch & sen vid lunch borjar jag jobba fram till 18:30 da jag lagger kidsen! Men jag ska forsoka ta med kameran nan dag sa jag ar ute for det ar sa underbart vackert har! Just like paradise!

Grattis Klaudia pa din dag! Hoppas du hade det underbart kul! Far fira dej nar jag kommer hem! Love and miss u!

 

Saknar min lilla etta i Kalmar :P Allt ar i ditt garage just nu Klaudia haha!


Kommentarer
Postat av: Katiuska... ;)

Ooohhh... jag saknar den tiden.. :( Love u my sisters!!

2010-03-26 @ 02:18:13
Postat av: Anonym

bra däär...aa lite bilder skulle ikke skada....JALLA

2010-03-27 @ 18:56:04
Postat av: Jenny

Vad harligt du verkar ha det!

Ar du ledig 2 helgen i Maj?

Vill fa ihop alla tjejorna! :)



Kram!

2010-03-31 @ 03:26:58
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0