Extend?

Om tre månader ska vi bestämma oss om vi vill förlänga eller åka hem efter 365 dagar! Häromdagen så sa min hostmom om jag förlänger så får jag spendera min nästa sommar i Tanzania med familjen! Det låter så lockande, men jag bestämde redan innan jag kom hit att det blir bara för 1år! Kanske ändrar mej inom tre månader, men jag tror inte det! 

Enligt en viss person så passar jag som lärare :S haha! Så jag har nu börjar lära mina två äldsta pojkar svenska! Den äldsta kan alfabetet & kan räkna till 10 ;) De har väldigt svårt att uttala R, men det är bara & träna haha! 

Den 13:e September är det MTV VMA i NYC! Skulle vara nice & gå på en sån tänkte jag, så jag börja kolla upp biljetterna! För en person så kosta det ungefär 3000 dollar & det va det billigaste jag hitta! Inte alls dyrt!!!

Nu är vi äntligen tillbaka i Poconos! Känns väldigt bra för nu kan man äntligen svalka sej i poolen & imorn kväll blir det tydligen beachen & äta pizza & dricka vin med vänner! Måste gå & lägga mej så jag blir pigg & utvilad imorn! Natti natt US & God morgon Sweden!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0