300 days left!

Då var det bara 300 dagar kvar! Jag gillar livet här! Många har frågat mej om jag saknar hem & så! Klart jag saknar min familj & vänner, men jag känner inte att jag vill hem än! & det senaste inlägget, det gäller ingen här & en sån grej får mej verkligen inte att sakna tillbaka! Ingen förstår säkert vad jag snackar om :P

Helgen har varit underbar som vanligt! Torsdag gick jag ut med Emily, en lärare på en av mina kids skola, som extra jobbar som nanny under sommaren! Vi hade riktigt kul! Gick ut i Jersey City så det va nära & bra ;) Har ännu inte vart ute i Hoboken än :S Det får det bli en ändring på! Fredag ledig hela dan! Vakna tidigt & va ganska trött! Sen mitt på dan va det meningen att jag skulle ta en power nap, men det blev en Aman nap istället! Med det menar jag att jag sov i tre timmar & det gjorde mej seeg hela kvällen! Lika bra det för att det regna, åska & blixtra den kvällen & jag va helt själv i detta stora brown stone :S, som man kallar de här husen här! Ni vet där Carrie i Sex and the City hur hennes hus ser ut utanför! I en sån bor jag, men vi har alla fem våningar för oss själva! Vissa är ju indelade i lägenheter! Lördag träffa jag tjejerna igen ;) Jenny, Sofie & Sabina! Vi gick på en pub runda i Soho! & Det bästa är att jag för första gången i mitt liv åkte Limousine! Det kändes som om jag va med i The Hills hihi! Kul va det ;) Sen när jag & Sofie kom till Hoboken & vi står vid soluppgången & tar en massa bilder & väntar på hennes tåg så bestämmer vi oss för att jag ska med & att vi ska till stranden! & där på stranden spenderades Söndagen med Sofie, Bea & Lilly! Hur nice som helst! Vill tillbaka dit! Kanske på Söndag igen ;)
 
Nej nu är klockan 10pm & fixa mej till sängen & prata i tel tills jag blir trött ;) Somnar nog om två timmar eller nått :P Lite bilder ska ni få oxå kom jag på! Hugz n´ KiZzez!

I Limon ;)



  Limo driver



The Girls



Kolla in de snygga sandslottet ;)



Later!!!

Kommentarer
Postat av: Amanuel!!

Aiight såg riktigt soft uut!!:D:D puss take care

2009-07-22 @ 16:04:58
Postat av: Jenny

Bara 300 kvar!? Shiit.

Vi kan ses i helgen vaa? :)

Kraam!

2009-07-23 @ 03:59:52
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0