Back in Hoboken!

Efter att ha lämnat Hoboken i Måndags morgon kl 09:30 så va jag här igen igår kväll kl 20:00, men åkte hit med familjen! Idag har jag haft playdate med Sofia & hennes kid & Johanna & hennes kids ;) Lite annorlunda att jobba här, det blir mest playdates i parken än att åka till beachen eller poolen för att chilla! Men kul med variation! Imorgon så åker familjen tillbaka till Poconos, vilket betyder att jag är ledig i tre dagar igen :) Har precis kommit hem efter movie under the stars night där det visa The Dark Knight! Det va så mysigt! Jag älskar de här bion ute på parken & manhattan som utsikt! Behöver nog en systemkamera för att få in en bra bild som jag kan visa upp här! Men får nog chilla lite med kameran, har just köpt min första :P hahah! Ok ska upp om 7h! Hade det här vart i swe hade jag nogt vart uppe i ett par timmar till, men här är jag van att sova 8h! Har ju 4st små pojkar att ta hand om! Behöver min sömn då :P Good Morning Sweden and Good Night US!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0