Change of plans

Igår efter maten så åkte jag aldrig in till NY för att träffa Jenny, utan åkte till Newport Mall i Jersey City istället! Ska träffa Jenny & tjejerna imorn istället ;) Träffa på min roomie från hotellet, Maria från Colombia & en annan au pair från Colombia som heter Angelica! Det blev shopping där istället! Efter det så åkte jag hem för att lämna mina påsar & fixa mej för att åka in till NY! När jag kom fram så kom Rutha, Alexsandra & Bobby & hämta upp mej. Vi åkte till ett ställe som jag inte vet namnet på & ingen kamera hade jag heller :S Men kul hade vi i alla fall & vi fick åter igen komma in gratis..hehe! Älskar detta landet alltså hihih! Sov i Brooklyn hos Rutha & kom hem en stund sen! Mycket säkrare än att åka hem själv på natten! Ikväll vet jag inte vad som händer, men vill att det ska vara en chill kväll för att jag är helt slut!

TEMESGEN har du laddat ner Skype? Vill ju prata med alla hemma! Vet ju att ni saknar mej :P Hoppas ni har en trevlig Lördagskväll! HuGz F!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0