Home alone!

Den här helgen har jag haft huset för mej själv! Hur nice som helst! Men i Fredags börja med att åka till Rutha för vi skulle ut! AT skulle uppträda där & nu fick vi äntligen se eftersom vi missa ju på midsommarfesten :P Ringde min promoter & vi kom in gratis sweet! Efter klubben så gick vi vidare på efterfest med AT:s crew! Vi delas oss i tre taxin & det blev missförstånd & alla som hade amerikanska mobiler råka sitta i samma bil haha! Men hursomhelst så kom vi fram & då börja solen gå upp :P

Här har vi första & sista bilden på kvällen! Utsikten från deras lägenhet! De bodde två stationer från mej!




Efter har sovit i tre timmar så mådde jag inte så bra så jag sov i en timme till! Efter det så gick vi till en park i Brooklyn för att chilla! Lite mer bilder tog jag då ;)

Ruth



Liz



Alex



And the rest



På Lördag kväll så åkte jag hem! Sofie kom förbi & vi åkte till Soho för att träffa Jenny, Lotta & Sabina! Vi gick på en förfest & sen vidare på en pub, men jag & Lotta gick runt på soho & istället för puben! Jag hade inte rikigt nån lust eftersom jag redan festat på fredan & va ganska slut :P & Lotta är minderårig här i US så det blev mer en chill kvällför våran del ;)

Jenny & Sofie! På väg till pub!



Idag va det mening & åka till the city igen, men jag hade ingen ork! Tror jag börjar bli gammal :P Så jag spendera dagen här hemma! Mot kvällen fick jag för mej att åka till Jersey City till Mallen! Så jag skulle träffa Maria där! Blev lite knas där för att de stängde vid sju & Sofie skulle hit & hämta sina grejer innan hon skulle hem! Så softa här me Sofie en stund & sen har jag bara packat & så inför min resa till sommarhuset imorn!
 
Har hittat en till serie på tv! One on One ;)




Softa även i balkongen med mat & laptop



Då va helgen över & det är nog dags & sova för att orka med vecka nr 7! Har en ganska skön vecka! Åker halv åtta härifrån & är framme vid halv elva så det blir en halvdag med jobb & samma på fredag! Lovely ;) Natti natt!  

Kommentarer
Postat av: iman

den där solnedgången var jättefin ju :)



feben atti jag har bråkat med dig i år att ta kort med mig men du har vägrat... men nu när du gör det :) så blir det en massa bilder när vi ses igen ha ha du vet hur jag är med min kamera :)



by the way jag tror inte på dig att du gjorde lasagnen helt själv... jag tror du fick hlälp eller något :)u lia5r lol

saknar dig

kram

2009-06-30 @ 02:08:37
Postat av: iman

ps nu får du sluta med din viktminskning atti det kommer inte vara något kvar av dig sen.

2009-06-30 @ 02:09:26
Postat av: Feben

haha i know! Men tar ju kort nu för att jag vet att ni saknar mej :P Gör ju det för er skull haha! När jag e hemma så kan du se mej live istället...much better ;)Alltså Imski varför tror du inte jag kan laga mat fööörr? & det härmed viktminskningen e inte med flit! Har ju 4 pojkar att ta hand om....det e mycket & göra! Men när jag kommer in i det så kommer jag nog rulla hem....don´t u worry ;) HuGz!!!

2009-06-30 @ 03:48:20
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/
Postat av: lotta

Hahaha, vi hade det grymt vi på gatan i Soho! Med chips och läskiga människor. Och gayklubben. Gick det bra att åka hem ensam?

2009-07-01 @ 22:47:51
URL: http://lottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0