Macaroni & Cheese

Jag gjorde min första mac & cheese igår, eller första från scratch. Åt lite till lunch idag & fan va gott hehe! Jag undrar hur mycket jag kommer lägga på mej när jag kommer tillbax till sverige hahah! Synd att jag inte tog kort på den, men när jag går ner igen får jag komma ihåg att ta me mej camen :P Då får ni se hur en mac & cheese a la Feben ser ut ;)

Idag har det vart knas väder, typ regn hela dan! Har jobbat mina nio timmar idag, men ska jobba om ungefär en halvtimme igen! För då får jag gå tidigare på Fredag. Långhelg igen =) Nej nu ska jag ner & kolla om det finns nått gott & äta till middag! PuZz & KraM

Kommentarer
Postat av: $elmoOooOOo

I would love me some mac n cheese =D

maj melio afey...lol kinda hungry u know

2009-06-10 @ 18:30:54
Postat av: iman

atti jag visste inte du kunde laga mat :)

2009-06-25 @ 04:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0