Movie under the stars

Det är mycket aktiviteter som händer här i Hoboken under sommaren! En av mina favoriter är Movies under the stars som går varje onsdagskväll! Premiär va förra veckan, men gick inte för att det regna :P Ikväll gick jag med Liris & Maria! Vi såg filen Doubt! Det roliga är att både Maria & Liris satt & skaka hela filmen för att de frös & jag tyckte det va fett skönt! Tjejerna är från Brasilien & Colombia! För mej va det en vanlig sommar kväll i Sverige & för de va det vinter hahaha! Jag sa till de lycka till när vintern kommer & ingen av de har vart med om snö! Kul det ska bli & se hur de klarar sej :P

Dålig bild, men bättre än inget :P



Maria



Liris



Nu är det dags & sova! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0