PiZzA

Nu ska jag ner & äta pizza yummy! Det har jag gjort varje fredag sen jag kom hit....förutom den helgen jag va i Brooklyn :P Jag är fixad & klar för kvällen! Ska till NYC & träffa Jenny! Sen får vi se vad som händer ikväll! Först blir det shopping i alla fall ;) Det har regnat hela veckan, men nu börjar solen titta fram lite smått...so happy! Hoppas det håller bara hihi! Grattis till alla som tar studenten i v-ås med alla menar jag Aman & Bana hehe! Ha en trevlig helg på er! PuZz & KrAm!!! 

Kommentarer
Postat av: Amanuel

hahahah du stava fel på bådas namn fattar inte hur du lyckades!! Amman och Banna stavas de faktiskt:D

2009-06-13 @ 18:21:20
Postat av: iman

det e bra aman att du håller koll på henne :)

2009-06-30 @ 02:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0