This is it!

NU SLUTAR JAG BLOGGA!

Nah driver bara :P Jag vet att vissa skulle aldrig klara sej utan denna blogga hahaha! Nerrå men man kan nästan tro att jag har slutat! Över en vecka sen jag skrev sist!

Inget intressant har väl hänt i mitt liv! Jobbar som vanligt & börjat plugga D&D för att förra veckan va det uppehåll en vecka pga av andra arbeten som skulle göras, men gick väl inte så jättebra med de :P Ska göra tenta nr 3 innan helgen är bestämt! Får se hur det går med pluggandet för imorgon kväll jobbar jag på mitt extra jobb ;)

I helgen åkte jag till Silver Bay med Sofie, Mona, Stephanie & Salla! Oseriös kurs, men roligt va det med halloween disco på Lördagskvällen hehe! Ångra att man inte klädde ut sej för man blev sugen på det! Försmak på kommande helg ;) Vad händer till Halloween? Om jag fick välja så skulle jag helst gå till Manison där det ska hostas av Mariah Carey & Nick Cannon! Men det blir Trump Tower med tjejerna! Har ju inte sett vissa på år känns det som!

Idag skulle jag kolla på THIS IS IT, men den gick bara 12.01am Sjukt att den går så sent eller det är väl bra, men den borde gå flera ggr på en dag! Ska kolla på den senare i veckan i alla fall då den går mer normala tider!


Shit vad sent det blev! Tänkte lägga upp bilder, men det kommer nog imorn! HuGz n´ KiZzez!



Kommentarer
Postat av: Emma

Yes! Trump Tower ;D Änligen får jag se dig igen, var ju verkligen en evighet sen... Vad blir det för kostym?

2009-10-28 @ 13:17:46
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: $

när kommer bilderna ??? vi vill se :D :D :D

2009-10-29 @ 23:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0