Unbelievable!

Jag har sagt att allt händer på vardagar! & Nu när det äntligen händer nått på en Fredag så är det på en Fredag jag jobbar & jag brukar ALDRIG jobba Fredagar! I dont know why, men det är bara inte meningen att jag ska se alla dessa kändisar som finns mej så nära & jag kan inte gå! Förstår ni hur jag känner mej! Ok...Fat Joe ska uppträda på mansion ikväll i alla fall! Kul för er som ska gå :P Nu ska jag inte klaga! Jag & Sofia har druckit vin i köket medans ungarna har kollat på film (precis som på tv :P) & nu ligger de & sover & snart kommer Louise förbi & vi ska ha en riktig tjejkväll! Skit i Fat Joe, vem är han?? haha! Ha en nice helg mina underbara därhemma! Hugz n´´KiZzeZ!


Kommentarer
Postat av: AMANAAAUEEELLLL

HAHAHA oturs kvinnan!!:D du får väl nöja dig med Q-TIP hahah:D:D

2009-10-10 @ 13:18:29
Postat av: Angelica

Tjaaa!!! det va ett tag sen.

jasså så du ska också in till NY.

vad roligt.. vem vet, vi kanske springer på vadnra där inne! ha det :)

2009-10-10 @ 13:27:32
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: Feben

Aman...don´t forget JD & Naughty by Nature :P

2009-10-10 @ 21:20:08
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0