Lay Low!

Precis det jag gjorde i helgen! Fredag kväll så åkte jag & Louise till stan för shopping! Fick med mej en parfym! Leta efter gummistövlar, men hitta inte! På Lördag morgon så hade en av pojkarna fotbollsmatch, så gick på den! Åkte hem & fixa mej! Kolla lite av fotbollsmatchen som den äldsta pojken hade & sen in till NY för att möta upp Sofie! Vi gick ner till Soho för shopping igen! Skulle nu leta efter en present till Stina! Efter ett tag så kom Stina & hon fick välja ut en present istället eftersom hann aldrig kolla i affärer innan hon kom för vi gick i över en timme & leta efter Mc`Donalds haha! Leta fortfarande efter stövlar, men blev inget där heller! Mot kvällen så blev det middag & snack! Kom hem kl 01 Somna & vakna av samtal som varade till 04! På Söndagen vakna helt trött halv tolv & bestämde mej för att vara hemma hela dan, även om det va festival här i Hoboken! Kollade på två filmer på Söndagen! Film nr 1 va Three Can Play That Game  & den andra filmen heter Why Do Fools Fall In Love? Vivica A Fox * 2 Tror jag saknar min syster för mycket :P



Nu blir det TV! I´m Out! PeAcE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag vill också hitta ett par!

2009-09-29 @ 05:04:16
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: $elmooOooo

hahha har du oxå börjat..vänta bara din indier :P

föresten e i vås, bara höra av dej om du kan...miss u 2 puss love u

2009-09-29 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0